Początki, efekty, brak motywacji czyli moja historia - Luca!

Cześć, ja jestem Luca i chciałbym dziś podzielić się z wami moją historią. Jak trenowałem, ile i dlaczego straciłem motywację ,a także skąd zacząłem znów ją czerpać. O tym wszystkim wam opowiem już za chwilę. Nie przedłużając zacznijmy !

Wrzesień 2015.

Po raz pierwszy przekroczyłem próg siłowni. Z początku trenowałem 4 razy w tyg. Moimi dniami treningu były Pon, wt, czw oraz piątek. Weekend był dniami regeneracji. Na siłowni spędzałem około 2h. Zdarzały się dni że potrafiłem trenować 3h dziennie. Tak minął rok na siłowni w między czasie zrobiłem miesiąc przerwy wakacyjnej w 2016 roku, aby zregenerować stawy i aby układ kostny mógł odpocząć od całorocznego obciążenia. Dietę jaką prowadziłem przez ten rok była dieta IFFYM. Jadłem zdrowe rzeczy liczyłem kalorie i makroskładniki. Dzień w dzień pochłaniałem ponad kilogram kurczaka, 10 jajek, ćwierć kilo twarogu. Zażywałem rano około 7 tabletek takich jak: Magnez, Omega 3, Potas, Witamina C, Wapń, Żelazo wszystkie najważniejsze witaminy aby mój organizm był zdrowy i jak najmniej podatny na choroby które wykluczyły by mnie z treningu. Na noc zażywałem ZMA, a przed każdym treningiem cało rocznie 5g kreatyny. Czasami wlatywały również węglowodany w formie suplementu, bądź białko aby dobić moje 190g białka każdego dnia. Siłownia była moją miłością. pasją nie wiem jak można to nazwać. Stała się moim stylem życia - codziennością. Dzień w dzień wyczekiwałem treningu. Trening był dla mnie przyjemnością nie obowiązkiem, wręcz nie chciałem opuszczać siłowni. Co za tym idzie zacząłem trenować więcej. Cały tydzień dzień w dzień trening 2h przez 5 dni w tygodniu. bardzo dużo jedzenia przyniosło efekty. przybrałem około 10 kg czystej masy mięśniowej. Zapomniałbym przedstawić moich dokonań wagowych wagą początkową z września 2015 roku było 104 kg. Po 4 miesiącach ważyłem już 20 kg mniej. Wtedy z mniejszym BF'em zacząłem budować masę mięśniowa. Waga wzrosła do 98 kg żeby znów w kolejne 3 miesiące spaść do 88 kg przy tej samej wartości BF'a.
Miałem około 15 % BF nie zależało mi wtedy na 6 paku chciałem być duży. Ważyłem 90 kg. W maju 2017 roku przestałem trenować. Przez kolejny rok wracałem na siłownię około 5 razy jednak na darmo. Brak motywacji, chęci a może samo lenistwo ,sam nie wiem. Jednakże udało mi się wrócić w wrześniu 2018 roku. trenuje 4 razy w tygodniu. Nie jem głupot jednak nie liczę kalorii. Jem zdrowe produkty, dużo jajek, dużo kurczaka, zero cukrów złożonych, owoce warzywa. Mój jadłospis jest różny. pracuje 6 dni w tygodniu i ciężko mi pogodzić michę z pracą(od 7 rano do 17). Trenuje krócej gdyż pracuje fizycznie i 1,5 h na trening w zupełności wystarcza. Mój trening jest bardzo rotacyjny zależny od pracy. Staram się nie zaniedbywać żadnej partii. Może kiedyś znajdę się na scenie. Kto wie? Ja w to wierzę. Zamieszczę zdjęcie jak wyglądałem na początku mojej przygody. Jak się zmieniałem, jak wyglądałem w szczytowej formie i jak przed rozpoczęciem wszystkiego. Na pewno po takim okresie czasu mogę wyciągnąć pewne wnioski, a mianowicie trenowałem za długo i za dużo.Mięśnie potrzebują czasu,by odpocząć i nie powinno się ćwiczyć więcej,niż 2h. A ja właśnie to robiłem.Będę dążyć nie tylko do dawnej sylwetki, ale by było jeszcze lepiej.
~Luca

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MOTYWACJA-Moja historia

Jak obliczyć PPM, CPM?

Półtora miesiąca za mną!